תקנון האתר 

חברת אידיאל, שמחה לארח אתכם באתר ומלאת תקווה לספק לכם את כל המוצרים הדרושים לכם ואת השירות הטוב ביותר. החברה מתחייבת בזאת לפעול בצורה האמינה, הטובה והמהירה ביותר. החברה מתחייבת  לעמוד בכל התחייבויותיה באשר הם. החברה תשמח לענות על כל שאלה או הבהרה כולל תקנון זה.  

  1. כללי 
  1. תקנון זה הינו התקנון המחייב את החברה הן את החברה והן את הגולשים באתר. 
  1. יובהר כי, המידות שמוסר הלקוח טלפונית או דרך האתר הן על אחריותו הבלעדית של הלקוח וכל תיקון  טעות  במידה לאחר ייצור תהיה על חשבון הלקוח. 
  1. ישנה אפשרות להגיע להתרשם מהארונות המופיעים באתר גם בחניות החברה בפריסה ארצית 
  1. הגולש להלן "הלקוח" מסכים לכל תנאי האתר יקבלם ולא יפר אותם או חלק מהם.   
  1. ללקוח לא תהיה כל טענה או תביעה כנגד בעלי האתר ומפעיליו או כנגד כל אדם אחר מחברת אידיאל להלן: "החברה" אלא אם כן ישנה טעות כנגד הסכם זה. 
  1. כל התנאים המוצגים בתקנון זה מחייבים את בעלי האתר ואת הלקוח לעמוד בתנאי ההתקשרות לקניית הארון ולביצוע ההזמנה ע"י הלקוח ואספקתו. 
  1. ישנה אפשרות כי יהיו שינויים בין התמונות המוצגות על גבי המחשב לבין המוצר במציאות, מכיוון שהתמונות המוצגות במחשב לא תמיד משקפים את הצבע המדויק של הארון. 
  1. מחיר הארון, הינו המחיר המצוין באתר הוא כולל הובלה והרכבה למעט מקומות מעל רדיוס של 50 קמ"ש מהמפעל  בקיבוץ נצר סרני  במקרים כאלו תהיה תוספת להוסלה לפי מחירון חברה  ניתן לברר בטלפון 08-9292813 . 
  1. למפעלי האתר ולבעליו ישנה הזכות לבצע שינויי בתקנון ככל העולה על רוחם ללא הודעה מוקדמת. 
  1. במקרים בהם בוצע שינוי בתקנון, ובמידה והלקוח ביצע הזמנה וקיבל מס' הזמנה ואישור מחברת האשראי התקנון הקובע יהיה התקנון שיהיה במועד ביצוע ההזמנה.     
  1. מכירות באתר וביצוע ההזמנה 
  1. לכל ארון יש דף באתר המכיל פרטים אודות הארון כגון מידות, צבע, חומר, סוג וכו'. 
  1. במידה וישנם פרטים לא מובנים ו/או במידה ושינם שגיאות או בעיות  בתהליך ביצוע ההזמנה אנא צרו קשר עם מחלקת שירות הלקוחות ושל החברה בטלפון:_08-9292813_____ בין הימים א'- ה' בין השעות __09:00-16:00___ ותיענו בהקדם. 
  1. ביצוע ההזמנה באתר הינה מותרת לאנשים בני 18 ומעלה שברשותם כתובת מגורים פיזית וכרטיס אשראי בר תוקף. 
  1. באפשרות החברה לבצע חסימה של גולש במקרה שעולה חשד לשימוש לרעה באתר. 
  1. מנגנון הרכישה באתר הינו מאובטח במנגנוןSSL  , מהמחמירים ביותר, וכל פרטי המשתמש העוברים בין מחשב הקצה להלן הלקוח אל שרתי האתר להלן החברה הינו מוצפן ברמה גבוהה ביותר, ולא ניתן לפענחו ע"י מי שלא מורשה לכך, ועובר אך ורק לצורך ביצוע העסקה וסליקתה ע"ח חברת האשראי המוסמכת לכך בלבד.  
  1. פרטי כרטיס אשראי לא נשמרים בשרתי החברה. 
  1. בעת ביצועה ההזמנה ואישורה יקבל הלקוח הודע הכי העסקה אושרה וכי כרטיס האשראי חויב, החברה תיצור עמו קשר טלפונית או באמצעות המייל על תאריך האספקה תוך 48 שעות מאישור הסופי של ההזמנה. במידה וכרטיס האשראי לא כובד הלקוח יקבל על כך הודעה כי כרטיסו אינו כובד. 
  1. לקוח אשר מוסר פרטיים שגויים/בדויים באתר לרבות פרטי כרטיסי אשראי, הינם עבירה פלילית ומוסר הפרטים צפוי לנקיטת הליכים משפטיים נגדו. 
  1. זמן אספקה 

3.1זמן האספקה הינו מקסימום  30 ימי עסקים  מיום קבלת אישור העסקה על ידי חברת האשראי חגים, שבתות, מועדי ישראל ושביתות במשק אינם נספרים. 

3.2החברה תהיה אחרית לאספקת הארון והרכבתו בבית הלקוח, כפי שנרשמה ע"י הלקוח בעת ההזמנה באתר במקרה ולא סוכם אחרת טלפונית עם מחלקת שירות הלקוחות. 

3.3במידה וביום האספקה החברה או מי מטעמה יצר קשר טלפוני עם הלקוח על מנת לתאם שעת הגעה להרכבת הארון, והלקוח לא יכול כל סיבה שהיא לקבל את הארון במועד שתואם לו מראש, מועד האספקה ידחה והלקוח לא יכול לטעון שהארון לא סופק במועד שנקבע ולא תהיה לו כל זכות לטענה כלפי החברה או מי מטעמה.  

3.5החברה תעשה כל שביכולתה על מנת לספק את הארון בהתאם לתנאי האספקה שנקבעו עם הלקוח ולא תהיה אחראית לאיחור במועד אספקת הארון במקרה וישנן שביתות המשפיעות על כך ו עומסי תנועה וכו'. 

3.6מחיר ההתקנה כלול במחיר למעט אזורים ברדיוס של מעל 50 קמ"ש מהמפעל במודיעין 

במידה ולא כלול יש תוספת להובלה בין 150-300 ש"ח.    

3.7במידה והיה מסיבה כלשהי כלקוח לא קיבל את הארון שהזמין במועד האספקה שנקבע, ולא חלו מקרים חריגים כמצוין בסעיף 3.1 או כל דבר אחר שמונע את אספקת הארון- זכות הלקוח לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא. 

  1. ביטול עסקה ומימוש אחריות 
  1. ההזמנה של הארון דרך האתר נכנס לייצור בהתאם למידות שנמסרו על די הלקוח על כן, ניתן לבטל ההזמנה תוך 48 שעות בלבד ממועד ההזמנה בפועל באמצעות הפקס ___08-9253668___. 
  1. תקופת האחריות על הארון הינה____7___שנים (שנת אחריות מלאה + 6שנות שרות) וקבלת השירות תהיה בתיאום מול _מחלקת שרות ______ בטלפון_08-9292813__ 
  1. כמו-כן, מעבר לאמור בסעיף 3.7 לעיל, מדיניות ביטול עסקה בכרטיס אשראי תהייה ע"פ חוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"2010. 

 

 

תודה שהחברתם לקנות דרך אתרנו ומקווים שתיהנו מהארונות המוצעים באתר ומהשירות. 

נשמח לענות על כל שאלותיכם בטלפון של מחלקת התמיכה והשירות של האתר  בטל'__08-9292813_______